"החכי"ם של הקואליציה – עובדי קבלן של נתניהו"

    איתי גדסי No Comments on "החכי"ם של הקואליציה – עובדי קבלן של נתניהו"

    ⁠⁠⁠סיעות האופוזיציה מודיעות כי לא ישתתפו בדיון שקבעה הקואליציה למחר מכיוון שמדובר ב"מחטף ובהליך חקיקה פגום ולא דמוקרטי" כלשונם

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעות האופוזיציה הודיעו הבוקר כי לא ייקחו חלק בדיון שנקבע למחר להצבעה בקריאה ראשונה על חוק תאגיד השידור הציבורי. זאת בשל קביעת סדרי דיון מיוחדים השמורים למצבי חירום בלבד.

    "לא ייתכן שהממשלה הזו בגיבוי יו"ר הכנסת, ידרסו פעם אחר פעם את כללי הדמוקרטיה" אמרו והוסיפו "הציבור מצפה מיו"ר הכנסת שיגן על הכנסת מפניי שכרון הכוח של רה"מ ולא יתן יד לפגיעה באמון הציבור בבית הנבחרים ובהליך החקיקה".

    הודעת האופוזיציה באה בעקבות פניית ראשי האופוזיציה ליו"ר הכנסת בבקשה לדחות את הדיון, מכיוון שקיום הדיון בשעת ערב, מספר ימים לפני תום הפגרה, מהווה מחטף ופגיעה בהליך החקיקה לטענתם.

    מרב מכאלי, יו"ר סיעת המחנה הציוני ומרכזת האופוזיציה מסרה בשם ראשי סיעות האופוזיציה: "הקואליציה, בגיבוי יו"ר הכנסת, בחרה להעביר את החוק, המשפיע על מאות משפחות ועל מהות השידור הציבורי בישראל, באמצעות מחטף. אולם, חובתנו, כאופוזיציה, לא לתת יד למהלך הפגום והלא ראוי מבחינה דמוקרטית, ולכן לא ניקח חלק בדיון מחר".

    ח"כ מיכאלי הוסיפה: "גם אם כל חברות וחברי הכנסת של הקואליציה מוכנים להיות עובדי הקבלן של נתניהו על חשבון הציבור, אנחנו לא ניתן לזה יד".



    0 תגובות